bibliografija

Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece
Klarin, M.,
Vidaković, J. (1998): Procjena stupnja masmedijske hrvatske
demokracije, Informatologija, 31,3/4,196-201.
Sorić,
I., Klarin, M. (1997): Endlerove skale anksioznosti - još jedna
provjera, Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio
filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije,
Sv.36(13),63-78.
Klarin, M. (1998): Znanje i kompetentnost u funkciji metode
poučavanja, Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, razdio
filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, Sv.37(14),
171-190.
Klarin, M. (2000): Dimenzije roditeljstva kao prediktori
agresivnom i asertivnom ponašanju djece školske dobi, Zbornik
Učiteljske akademije u Zagrebu, 2, 1/2, 11-20.
Klarin, M. (1999): Metode podučavanja kao sastavni dio edukacije
budućih učitelja, Zbornik radova Nastavnik - čimbenik
kvalitete u odgoju i obrazovanju, Drugi međunarodni
znanstveni kolokvij, 294-300,Rijeka.
Klarin, M. (1998): Utjecaj podučavanja u malim kooperativnim
skupinama na usvajanje znanja i zadovoljstvo studenata,
Društvena istraživanja, 7,4/5,639-656.
Klarin, M., Božičević, V. (1987): Neke osobine ličnosti i
stavovi liječnika polaznika Balintovih grupa, Primijenjena
psihologije, 8, 135-141.
Klarin, M. (1991): Neke spoznaje o pojavi nadarenosti, PNM
bilten br.1 Susret i natjecanje učenika osnovnih i srednjih
škola Republike Hrvatske iz Fizike, 25-28.
Klarin, M. (1996): Prikaz teorija učenja s naglaskom na primjenu
u nastavi, Radovi Filozofskog fakulteta, Razdio
filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 35(12),
115-125.
Klarin, M. (1997): Potreba za sigurnošću - kako je zadovoljiti
kod djeteta predškolske dobi, Zbornik radova, Mirisi
djetinjstva 4. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske
županije, 25-31.
Klarin, M. (1998): Empatija i prosocijalno ponašanje kod djece
predškolske dobi, Zbornik radova, Biti - Biti za druge, Čakovec,
125-28.
Klarin,M. (1999): Utjecaj odnosa s vršnjacima na prilagodbu
djece predškolske dobi", Zbornik radova "Mirisi djetinjstva", 6.
Dani predškolskog odgoja, 43-46, Split.
Klarin, M. (2000): Uloga odgojitelja na socijalni razvoj
djeteta", Zbornik radova "Mirisi djetinjstva, 7. Dani
predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije, 75-80, Split.
Mira Klarin
(2002): Dimenzije obiteljskih odnosa kao prediktori vršnjačkim
odnosima djece školske dobi, Društvena istraživanja, god. 11, br.
4-5, str. 805-825.
Mira Klarin
(2002): Socijalna kompetencija u kontekstu socijalnih i
bihevioralnih korelata, Medij kultura i odnosi s javnostima, br.
1, str. 78-81. (pregledni rad)
Mira Klarin,
Josip Vidaković (2002): Socijalne vještine kao temelj
ne/uspješne komunikacije, Mediji, kultura i odnosi s javnostima,
1/2, str. 164-168. (prethodno priopćenje)
Mira Klarin,
Josip Vidaković (2001): Internet i međukulturalna komunikacija,
Informatologija, br. 34, 1-2, 81-85. (prethodno priopćenje)
Mira Klarin
(2002): Osjećaj usamljenosti u kontekstu vršnjačke interakcije,
Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 9/2, 249-257.
Mira Klarin
(2002): Stabilnost prosocijalnog i agresivnog ponašanja u
socijalnom kontekstu - longitudinalno ispitivanje, Zbornik
radova, br. 2, str. 81-95.
Mira Klarin
(2001): Kvaliteta interakcije s učiteljicom i zadovoljstvo
školom, Zbornik radova Visoke učiteljske škole u Zadru, br. 1,
str. 55-69.
Mira Klarin,
Marijana Vuković (2002): Tehnologija obrazovanja i mehanizmi
suočavanja sa stresom, Društvo i tehnologija, izlaganje sa
znanstvenog skupa, str. 148-150.
Klarin, M.
(2001): Osjećaj usamljenosti i socijalno ponašanje u kontekstu
vršnjačke interakcije, IV međunarodni znanstveni kongres,
Rogaška Slatina, Slovenija, 2001.
Klarin, M.
(2002): Učenje na daljinu kao sastavni dio koncepta
cjeloživotnog obrazovanja, Rogaška Slatina, Slovenija, 2002. III
međunarodni znanstveni kongres "INFORMATOLOGIA AND DISTANCE
EDUCATION"
Klarin, M.
(2002): Stabilnost prosocijalnog i agresivnog ponašanja u
socijalnom kontekstu, longitudinalno ispitivanje, XIII. Dani
psihologije.
Klarin, M.
(2001): Empatija i vještine komunikacije kao temelj
stereotipiziranja i međukulturalne komunikacije, Globalizacija,
kulture i mediji, Dubrovnik, 2001.
Gilić, A.,
Klarin, M. (2001): Follow-up of the change of attitudes in group
analysis using the PIE, Zadar, 2001.
Klarin, M.
(2001): Stavovi studenata prema pedagoški relevantnim pojmovima
u funkciji poučavanja, Društvo i tehnologija, Opatija, 2001.
Klarin, M.,
Lokas, M. (2002): Tehnologija obrazovanja i mehanizmi suočavanja
sa stresom, Društvo i tehnologija, Opatija, 2002. (izlaganje sa
studenticom)
Mira Klarin
(2002): Razvoj u socijalnom kontekstu, Zbornik radova Visoke
učiteljske škole "Živa baština", br. 1, str. 167-175.
Diana
Nenadić-Bilan, Mira Klarin (2001): Suradnja dječjeg vrtića i
muzeja u upoznavanju baštine, Zbornik radova Baština k baštini,
Hvar.
Mira Klarin
(2002): Razvoj i igra djeteta predškolske dobi, Zbornik radova
"Dani predškolskog odgoja", Split.
Mira Klarin,
Ljiljana Lukić, Ivanka Ušljebrka (2003): Ponašanje djeteta rane
školske dobi u interakciji s učiteljicom, Zbornik radova
"Učitelj/odgojitelj u razvoju djeteta i škole" Visoke učiteljske
škole u Petrinji.
Robert
Bacalja, Mira Klarin (2003): O nekim osobitostima recepcije
dječje poezije u mlađim razredima osnovne škole - rezultati
jedne ankete, Zbornik radova "Djetinjstvo, razvoj i odgoj" (rad
je u tisku).
Klarin, M.,
Lukić, Lj., Ušljebrka, I. (2002): Kvaliteta interakcije s
učiteljicom i ponašanje djeteta rane školske dobi, Dani Visoke
učiteljske škole u Petrinji 2002. (zajednički rad sa
studentima), Petrinja, 2002.
Klarin, M.
(2001): Razvoj u socijalnom kontekstu, Dani Visoke učiteljske
škole u Zadru "Živa baština", Zadar, 2001.
Bacalja, R.,
Klarin, M., Jordan, M. (2002): O nekim osobitostima recepcije
dječje poezije u mlađim razredima osnovne škole, Djetinjstvo,
odgoj i razvoj, Zadar-Nin, 2002. (zajednički rad sa studentima)
Klarin, M . (2004). Očeva uloga u razvitku samopoštovanja,
Napredak, 144/4,442 -450.
Klarin, M. (2004). Empatija i vještine komuniciranja kao temelj
stereotipiziranja i međukulturalne komunikacije, Annales,
Annales for Istrian and mediterranean Studies, 14, 1, 129-141.
Klarin, M. (2004). Uloga socijalne podrške vršnjaka i vršnjačkih
odnosa u usamljenosti predadolescenata i adolescenata, Društvena
istraživanja, 13/6, 1081-1099.
Bunja
Đ., Klarin, M. (2006).
Information management in function of modernizing Croatian
tourism industry, Tourism and Hospitality industry, 2006.
Klarin, M. (2004). Emocionalna privrženost djeteta i
odgojitelja/učitelja, Zbornik radova sa skupa, Dijete,
odgojitelj, učitelj, Zadar.
Klarin, M. (2005). Stresnost i izvori stresa odgojiteljskog
posla, Zbornik radova Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja
predškolske djece, Zadar.
Klarin, M. (2005). Doprinos vršnjačkih odnosa percepciji
socijalne podrške kod djece školske dobi, Zbornik radova Odjela
za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 5/5,
Sveučilište u Zadru.
Klarin
M. (2006). Kvaliteta obiteljske i vršnjačke interakcije djece
rane školske dobi, Zbornik radova Odjela za izobrazbu učitelja i
odgojitelja predškolske djece, Sveučilište u Zadru.
Klarin, M., Marcelić, S. (2007). Kvaliteta obiteljske i
vršnjačke interakcije djece rane školske dobi, Prema novom
kurikulumu, Zbornik radova s međunarodnog skupa (27-42).
Klarin, M. (2007). Prevencija ovisnosti u kontekstu obiteljskih
interakcija, Napredak.
Znanstvena monografija
Klarin, M. (2006): Razvoj djece u socijalnom kontekstu,
Jastrebarsko, Naklada Slap.
Poglavlje u knjizi, znanstvenoj monografiji
Klarin, M. (2006). Interakcija među mladima, u Klarin, M.,
Milišta Z., Vrkić-Dimić, J. i sur. (2006). Izvanškolske potrebe
mladih Grada Zadra, Zadar, Znanstvena knjižnica Zadar.